مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-23ورزشي

افسانه زنجانی ها خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان شد


افسانه چترنور، مهاجم ملی پوش زنجانی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان برای دومین بار خانم گل فوتبال ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، افسانه چترنور مهاجم ملی پوش زنجانی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان برای دومین بار بعد از لیگ برتر سال 1399، در لیگ برتر سال 1401 فوتبال بانوان، خانم گل فوتبال ایران شد.

وی اولین بار درسال 1399 با زدن 22 گل خانم گل لیگ برترفوتبال کشور شده بود امسال نیز با زدن 24 گل و باشایستگی تمام خانم گل فوتبال ایران شد.

 چترنور که قبل از سال 99 سه سال پی در پی نفر دوم خانم گلی و بهترین پاسور لیگ برتر فوتبال کشور بود امسال یکی از مهره های کلیدی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان بود که با زدن 24 گل در لیگ برتر سال 1401 و کسب خانم گلی لیگ برتر نقش موثر و بسزایی در کسب مقام سومی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران را دارد.

 افسانه چترنور، بازیکن شماره 7 تیم ملی فوتبال بانوان ایران و باشگاه شهرداری سیرجان که بهمراه این تیم تاکنون 2 مقام قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور را بدست آورده و 2بار عنوان خانم گل فوتبال ایران در سالهای 1399 و 1401 را به کلکسیون افتخاراتش اضافه نموده وبیشتر از 10 سال در همه رده های سنی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده و در سال 1401 همراه با تیم ملی فوتبال بانوان ایران به مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسانه زنجانی ها خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان شد

افسانه زنجانی ها خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان شد