مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-23اقتصادي

تعریض و استحکام پل مرزی آستارا در دستور کار قرار دارد


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه نوبت دهی الکترونیکی از امروز در آستارا راه اندازی شده است، گفت: تعریض و استحکام پل مرزی این شهرستان برای تحمل ظرفیت بیشتر در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد بذرپاش بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی آستارا اظهار کرد: مشکل اصلی این پایانه پل مرزی در این شهرستان است که بیش از 80 سال قدمت دارد.

وی با بیان اینکه این پل مرزی در روز ظرفیت تحمل و تردد 250 تریلی برای ورودی و خروجی را دارد، افزود: در تلاش هستیم تا تقاضاها از طرف کشور آذربایجان را نیز مدیریت کنیم.

بذرپاش با تاکید بر اینکه سامانه نوبت دهی الکترونیکی از امروز در این شهرستان راه اندازی شده است، ادامه داد: این سامانه در راستای سهولت برای ارائه نوبت دهی و رفع مشکلاتشان تجمع کامیون های ترانزیتی راه اندازی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یکی از مشکلات این پایانه وصل نبودن به سامانه نوبت دهی بوده است، اضافه کرد: از امروز به بعد مشکلات کمتری در این گلوگاه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه در پایانه های دیگر کشور مشکل تجمع کامیون ها را نداریم، اضافه کرد: تعریض و استحکام پل مرزی آستارا در دستور کار قرار دارد تا میزان ظرفیت جا به جایی تریلی از این پل افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض و استحکام پل مرزی آستارا در دستور کار قرار دارد

تعریض و استحکام پل مرزی آستارا در دستور کار قرار دارد