مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-23اقتصادي

بحران کم آبی؛ مهمترین چالش پیش روی توسعه استان یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رغم بارش های فراگیر امسال در تمامی استان ها، استان یزد همچنان با مشکلات جدی در خصوص تامین آب شرب مشترکان خود مواجه است و این مسئله در شهرستان های تفت، - با توجه به افزایش بارندگی در ماه های اخیر همچنان زنگ خطر کم آبی در استان یزد به گوش می رسد، با توجه رعایت الگوی مصرف آب در استان یزد نیازمند برنامه ریزی دقیق تری برای عبور از این بحران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رغم بارش های فراگیر امسال در تمامی استان ها، استان یزد همچنان با مشکلات جدی در خصوص تامین آب شرب مشترکان خود مواجه است و این مسئله در شهرستان های تفت، مهریز و بهاباد بیشتر و مشهودتر است.

  وظیفه اصلی و ذاتی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب شرب مردم است و در صورت تامین پایدار آب شرب مشترکان موجود، در اولویت های بعدی در راستای خدمت رسانی نسبت به تامین آب خدمات وصنعت باید اقدام کند.

  استان یزد همواره از مناطق کویری و خشکسال کشور بوده و به جهت قرار گرفتن این استان جز مناطق کم آب کشور از دیر باز مردم استان یزد الگوی مصرفی صحیحی داشته اند، میزان سرانه مصرف آب در استان یزد نسبت به استان های دیگر پایین است و این نشان می دهد تنها با مدیریت مصرف آب نمی توانیم مشکل بزرگ استان یزد را حل کنیم و نیازمند مدریت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کم آبی؛ مهمترین چالش پیش روی توسعه استان یزد

بحران کم آبی؛ مهمترین چالش پیش روی توسعه استان یزد