مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-23ورزشي

ورزش همگانی در بوشهر تقویت شود/ لزوم افزایش تحرک مردم استان


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی در این استان، گفت: همه ظرفیت ها برای توسعه ورزش و افزایش تحرک مردم به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر پنجشنبه در شورای عالی ورزش استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و استعداد ورزش استان بوشهر باید حمایت ویژه ای از این بخش صورت گیرد.

وی خواستار تدوین برنامه های مناسب برای توسعه ورزش همگانی در استان بوشهر برای سال آینده شد و اضافه کرد: همه دستگاه ها باید برنامه های ویژه ای برای توسعه ورزش همگانی داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار ارائه برنامه سالانه مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر با محوریت ورزش همگانی شد و افزود: برنامه تربیت بدنی به تصویب شورای عالی ورزش استان بوشهر برسد.

وی خواستار افزایش ساعت ورزش برای همه پایه های تحصیلی مدارس شد و تصریح کرد: ظرفیت دریا، کوه نوردی و اردوگاه های آموزش و پرورش برای توسعه ورزش در استان مورد استفاده قرار گیرد.

محمدی زاده با اشاره به پیگیری جدی فرآیند خصوصی سازی مراکز ورزشی در سال آینده افزود: واگذاری این مراکز باید به گونه ای انجام شود که بهترین استفاده از این مراکز صورت گیرد.

وی استفاده از ظرفیت های مردمی برای توسعه ورزش همگانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دهیاری ها و شهرداری ها در مدیریت و نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی در بوشهر تقویت شود/ لزوم افزایش تحرک مردم استان

ورزش همگانی در بوشهر تقویت شود/ لزوم افزایش تحرک مردم استان