مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-23سياسي

افتتاح بیمارستان سیار فوق تخصصی بنیاد احسان در هلیلان


بیمارستان فوق تخصصی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در منطقه کم برخوردار هلیلان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد ودود حیدری مدیر کل سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حین افتتاح بیمارستان سیار فوق تخصصی بنیاد احسان در هلیلان اظهار کرد: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی و بخصوص در حوزه بهداشت و درمان با تمام توان پای کار است.

وی با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد افزود: این بیمارستان فوق تخصص به منطقه کم برخودار هیلیلان ارائه خدمت خواهد کرد.

  مدیر کل سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با تاکید بر اینکه اصل کار در ستاد اجرایی خدمت و انجام عمل درست و دقیق است، خاطرنشان کرد: این بیمارستان در بخش های درمانگاه، آزمایشگاه،  جراحی، دندان پزشکی داروخانه و سایر بخش ها با یک پکیج بیمارستانی کامل ارائه خدمت می کند.

حیدری ادامه داد: استان ایلام هرساله میزبان زوار بسیاری از سراسر کشور است و باید جهت توسعه زیرساخت ها به ویژه در بخش بهداشت و درمان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: نگاه نظام جمهوری اسلامی به مردم یک نگاه مبنایی و راهبردی است، زیرا اگر مردم نباشند نظام اسلامی محقق نخواهد شد و باید جهت رفاه مردم اقدامات مطلوب ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان سیار فوق تخصصی بنیاد احسان در هلیلان

افتتاح بیمارستان سیار فوق تخصصی بنیاد احسان در هلیلان