مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-23سياسي

33 شهر در استان کرمانشاه از نعمت گاز پایدار برخوردار هستند


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: 33 شهر در استان کرمانشاه از نعمت گاز پایدار برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ناصر حسینی ظهر پنجشنبه به منظور افتتاح پروژه گازرسانی در شهر ریجاب و 27 روستا در این منطقه با حضور وزیر ارتباطات و نماینده دولت، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان های اسلام آباد و دالاهو و تعدادی از مسئولین شهر ریجاب در جمع مردم این شهر، اظهار کرد: ضریب نفوذ و برخورداری گاز در استان کرمانشاه 92 درصد است.

وی با اشاره به بالاتر بودن پوشش شبکه گازرسانی نسبت به میانگین کشوری، گفت: در حال حاضر از 35 شهر در استان کرمانشاه 33 شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و به جز شهرستان سومار که امکان پوشش شبکه گاز نخواهد داشت گاز رسانی به شهرستان ازگله تا پایان سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان های گیلانغرب، روانسر و سنقر و کلیایی در وضعیت سبز گاز رسانی قرارگرفته و در استان کرمانشاه نیز از 2 هزار و 545 روستای موجود تعداد 2 هزار و 305 روستا قابلیت گازرسانی داشته و تاکنون 2 هزار و 21 روستا دسترسی به گاز دارند.

حسینی با بیان اینکه سه هزار و 100 واحد صنعتی به گاز دسترسی دارند، خاطر نشان کرد: طی سال جاری با اعتبار بیش از 640 میلیارد ریال تاکنون یک شهر، 230 روستا و 303 واحد صنعتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 شهر در استان کرمانشاه از نعمت گاز پایدار برخوردار هستند

33 شهر در استان کرمانشاه از نعمت گاز پایدار برخوردار هستند