مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-23سياسي

قالیباف: هر تصمیمی که در حکمرانی مبتنی بر مردم نیست نباید پذیرفته شود


در حکمرانی اگر روشی برای اجرا پیشنهاد می شود که مبتنی بر مردم نباشد، نباید آن پیشنهاد را پذیرفت و اجازه آغاز کار براساس آن را بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پنجمین دوره مدرسه پارلمانی با موضوع جایگاه، ساختار و کارکرد کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در افق کارکرد نظارتی مجلس که صبح امروز پنجشنبه، 4 اسفند ماه به همت مرکز تحقیقات اسلامی قوه مقننه و کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع)، گفت: خوشحالم که این توفیق نصیب بنده شد و این فرصت را یافتم تا دقایقی در محضر شما باشیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نمونه ای از جلسات حلقه های میانی در ساختار نظام جمهوری اسلامی است.

حضرت امام (ره) نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی بودند رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه چنین جلساتی که برگزار می شود یا درِ گوشی است و یا بسیار مفصل و عمومی است و جنبه های تبلیغی دارد که البته به جای خود ارزشمند است.

جلسات از این جنس که با یکدیگر گفتگو کرده و سر موضوعات بحث کنیم باید ادامه یابد و خروجی این جلسات نباید در گوشه ای خاک بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هر تصمیمی که در حکمرانی مبتنی بر مردم نیست نباید پذیرفته شود

قالیباف: هر تصمیمی که در حکمرانی مبتنی بر مردم نیست نباید پذیرفته شود