مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-23اقتصادي

ماهانه در آذربایجان شرقی چند نسخه نوشته می شود؟/ وام 50 میلیون تومانی به بیماران


مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به بزرگترین پروژه های چند سال اخیر به نسخه نویسی الکترونیکی اشاره کردو گفت: در حال حاضر 100 درصد پروژه ها الکترونیکی است به طوریکه ماهانه 380 هزار نسخ آزمایشگاه و داروخانه ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، وحید مجیدی، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی پایان سال اظهار کرد: هر کسی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و در جای خودش انجام دهد قطعا وظیفه خود در برابر شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

2.

2 میلیون آذربایجانی تحت پوشش بیمه سلامت هستند وی در تشریح عملکرد  سازمان بیمه سلامت گفت: دو میلیون و 200 هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت است که صندوق عشایر و روستاییان جمعیت یک میلیون نفری را دارند که هیچ گونه حق بیمه پرداخت نمی کنند.

  مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه بیش از 110 هزار نفر جزو اقشار در این بیمه هستند، افزود: در حال حاضر جمعیت صندوق کمیته امداد 45 هزار نفر تحت پوشش قرار داده است و صندوق بیمه ایرانیان نیز  با پرداخت حق بیمه جمعیت 55 هزار نفر در بیمه سلامت دارد و همچنین 280 هزار نفر کارکنان تحت پوشش هستند و در مجموع به جز 320 هزار نفر مابقی به صورت رایگان بیمه شده اند که به عبارتی 88 درصد جمعیت تحت پوشش رایگان بیمه می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه در آذربایجان شرقی چند نسخه نوشته می شود؟/ وام 50 میلیون تومانی به بیماران

ماهانه در آذربایجان شرقی چند نسخه نوشته می شود؟/ وام 50 میلیون تومانی به بیماران