مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-23اقتصادي

افزایش بهره وری موجب تحرک در بخش اقتصادی آذربایجان شرقی شده است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش بهره وری در دولت سیزدهم اولویت است، گفت: همت مدیران در این خصوص موجب تحرک و پویایی بیشتر در بخش های مختلف اقتصادی استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عابدین خرم روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی، نیروی انسانی را مهمترین مسأله در حوزه بهره وری عنوان و اظهار کرد: باید شمار نیروهای متخصص، کارآمد و معتقد به پاسخ گویی و کارآفرینی را در بدنه بخش های دولتی و خصوصی تقویت کنیم.

وی تشویق، ترغیب و جذب سرمایه گذاران را از دیگر اولویت های استان در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: هیچ مسأله ای نباید باعث خروج سرمایه گذار از استان شود و همه مسئولان و فرمانداران باید امکانات و تسهیلات لازم برای فعالیت سرمایه گذاران را فراهم کنند.

خرّم افزود: در حال حاضر 150 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 30 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی در استان در حال اجراست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر حمایت مسئولان از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: در این حوزه دانشگاه ها، صاحبان صنایع، بخش خصوصی و مسئولان دولتی نقش اصلی را بر عهده دارند و اگر هم افزایی بین این بخش ها اتفاق بیفتد شاهد تحول در اقتصاد دانش بنیان استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری موجب تحرک در بخش اقتصادی آذربایجان شرقی شده است

افزایش بهره وری موجب تحرک در بخش اقتصادی آذربایجان شرقی شده است