مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:512023-02-23سياسي

بازگشت 63 واحد غیرفعال استان تهران به چرخه تولید مرغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جبراییل برادری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در سی و پنجمین یادواره سنگرسازان بی سنگر استان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که میراث دار 60 هزار جهادگر، 184 شهید و 600 جانباز نظام و انقلاب هستیم، سنگرسازان بی سنگر در نهایت گمنامی در جبهه های جنگ در خط مقدم و حتی در پشت خط مقدم خدمت رسانی می کردند.

وی افزود: امروز وظیفه تامین امنیت غذایی را بر عهده داریم، در حوزه کشاورزی کمترین نیاز را به خارج از کشور داریم و در این حوزه پیشرفت های بسیار خوبی بدست آورده ایم، در ده ماه اول سال، 63 واحد غیرفعال به چرخه تولید برگشته است و بازگشت این واحدهای تولید مرغ به چرخه های تولید، کمبود مرغ در استان تهران را کاهش داد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: در حوزه سند دار کردن اراضی کشاورزی، این موضوع عملیاتی شده و در هفته آینده 50 هکتار از اراضی کشاورزی سند دار خواهند شد.

برادری بیان داشت: توزیع اقلام اساسی در چند ماه گذشته تا حد توان هدفمنده شده و داده ها واقعی سازی شده است، جهاد کشاورزی استان تهران 5 درصد از محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 63 واحد غیرفعال استان تهران به چرخه تولید مرغ

بازگشت 63 واحد غیرفعال استان تهران به چرخه تولید مرغ