مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-23سياسي

پیگیری جدی مشکلات و معضلات روستاهای تابعه بخش «کن» در حریم تهران


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و عضو شورای اسلامی شهرستان تهران به منظور حل مشکلات روستاهای بخش کن و رسیدگی به وضعیت روستاهای تابعه سولقان که حریم شهر تهران محسوب می شود به همراه محمد تاجیک بخشدار کن و جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای کن و سولقان و جمعی از مدیران ارشد شهرداری مناطق 22 و 5 تهران از تعدادی از روستاهای واقع در حریم تهران بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید ابتدا نادعلی از روستاهای سنگان پایین، کیگا، روستای سولقان و کشان علیا بازدید کرد و سپس با اهالی روستاها پیرامون حل مشکلات دیدار و گفت و گو داشت و در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی روستاهای بخش کن در شورای شهرستان تهران تصمیم بر این شد تا بازدید میدانی از مشکلات این بخش داشته باشیم تا بتوانیم از نزدیک برخی از مسائل را بررسی کنیم و جمع بندی نهایی مشکلات را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ضوابط مشخص شده تلاش بر این بوده است که بافت روستایی در این بخش از بین نرود اما متأسفانه مشاهدات نشان می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی مشکلات و معضلات روستاهای تابعه بخش «کن» در حریم تهران

پیگیری جدی مشکلات و معضلات روستاهای تابعه بخش «کن» در حریم تهران