مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23فرهنگي

استقبال شیرازی ها از شب پایانی موسیقی فجر


حضور و اجرای مفرح سه گروه موسیقی نواحی جنوب و غرب ایران و استقبال خوب شیرازی ها، حال و هوای دیگری در شب پایانی هفدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز، - ایسنا/فارس حضور و اجرای مفرح سه گروه موسیقی نواحی جنوب و غرب ایران و استقبال خوب شیرازی ها، حال و هوای دیگری در شب پایانی هفدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز، رقم زد تا دفتر این دوره، با خاطرات ماندگاری بسته شود.

عصر پنجشنبه سوم اسفند و در آخرین روز برگزار جشنواره هفدهم موسیقی فجر شیراز، با یک تغییر در کنداکتور، گروه شبدیز بوشهر قبل از گروه میسان اهواز، روی سن رفت و با اجرای مفرح و شادی بخش، جال و هوای تالار حافظ را دگرگون کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه شبدیز به سرپرستی محسن حیدریه که نوازنده نی انبان و فلوت نیز بود، مطابق پیش بینی ها به شدت مورد استقبال تماشاگران شیرازی قرار گرفت.

اجرای آهنگ های شاد و خاص بوشهری، حال و هوای خاصی را به تالار حافظ بخشید و در انتها نیز این گروه با خیام خوانی معروف خطه بوشهر، توانست ارتباط بسیار خوبی با مردم برقرار کرده و اکثریت مخاطبان را راضی نگه دارد.

حیدر احمدی خواننده، مهدی گلستان نوازنده دم دم، محمد راستی نوازنده تمپو، رضا زنده بودی نوازنده ضرب و تمپو، سعید پیراسته نوازنده دمام و اسماعیل تنگ سیری نوازنده دایره زنگی و سنج، همراهان حیدریه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شیرازی ها از شب پایانی موسیقی فجر

استقبال شیرازی ها از شب پایانی موسیقی فجر