مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:462023-02-23سياسي

ماجرای سفرهای خارجی اعضای شورای شهر شیراز/ دیروز دبی و بارسلونا امروز ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تصویب سفر دو  تن از اعضای شورای شهر شیراز به ترکیه جهت کسب تجربه و عبرت آموزی به واسطه زلزله ای که اخیرا در این کشور رخ داده است، حاشیه ای بود که هفته گذشته دامن گیر اعضای شورای شهر شیراز شد.

  در شرایط نامساعد وضعیت مالی شهرداری و اوضاع اقتصادی جامعه اعزام دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر (غلامعلی ترابی و مصطفی کیانی رحیمی) به ترکیه کافی است تا افکار عمومی به بازی گرفته شده و شهروندان نسبت به نمایندگانی که به شورا فرستاده اند بیشتر ناامید شوند.

  در ادوار مختلف شورا سفرهایی به خارج از کشور با عناوین مختلف صورت گرفته است، شورای شهر هم شان قانون گذاری دارد و می تواند این اقدام را انجام دهد اما آنچه اهمیت دارد، دستاورد حاصل از این که آورده ای به دنبال نداشته و نخواهد داشت.

  امروزه باتوجه به توسعه فضای مجازی و گسترش شبکه های اجتماعی جلسات مختلف بین المللی حتی میان سران کشورها به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی در دسترس و قابل مشاهده است؛ لذا حتی اگر این رفتارها قانونی باشد باز هم دستاوردی نخواهد داشت و جز صرف هزینه بیت المال آورده ای برای مردم ندارد.

      فرماندار شهرستان شیراز درباره تایید یا رد این مصوبه شورای شهر شیراز گفت: از این مصوبه اطلاعی ندارم و هنوز چیزی به فرمانداری ارسال نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سفرهای خارجی اعضای شورای شهر شیراز/ دیروز دبی و بارسلونا امروز ترکیه

ماجرای سفرهای خارجی اعضای شورای شهر شیراز/ دیروز دبی و بارسلونا امروز ترکیه