مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:002023-02-22سياسي

دشمن هرگز نخواهد توانست اعتبار بسیج را بشناسد


دشمن هنوز اعتبار بسیجیان ما را نشناخته و هر اندازه هم تلاش کند، باز هم نمی تواند به این شناخت برسد چراکه خداوند اراده نکرده که به این شناخت برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون حقوقی وزیر نیرو گفت: دشمن هنوز اعتبار بسیجیان ما را نشناخته و هر اندازه هم تلاش کند، باز هم نمی تواند به این شناخت برسد چراکه خداوند اراده نکرده که به این شناخت برسد.

احمد حیدری امروز، سوم اسفند ماه، در همایش دوره تربیت و تعالی فرماندهان و اعضاء شورای بسیج صنعت آب و برق که در محل تالار ابن سینا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تفکر بسیجی انسان ساز و بر مبنای فرهنگ مهدویت است.

از زمان بعثت رسول اکرم(ص)، بسیجی جوان و محکمی همچون علی ابن ابی طالب(ع) در کنار ایشان حضور داشت و بسیجی وار و با درایت همراه ایشان بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نشر و اندیشه امامت است، افزود: در احکام اسلامی گفته شده که ولایت مهم ترین رکن است و به همین دلیل رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ولایت مطلقه فقیه است.

حفظ ولایت با این همه ارزشی که دارد، به دست بسیجیان است.

معاون حقوقی وزیر نیرو ادامه داد: البته بسیجی بودن مرد و زن نمی شناسد؛ کما اینکه حضرت زهرا(س) با اینکه فرزند دلبندش را از دست داد و درب خانه اش را به آتش کشیدند اما همچنان بسیجی وار تا مرز شهادت در کنار امامش ایستادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن هرگز نخواهد توانست اعتبار بسیج را بشناسد

دشمن هرگز نخواهد توانست اعتبار بسیج را بشناسد