مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:002023-02-22سياسي

بودجه شورای اسلامی شهر قم در چه رقمی به تصویب رسید؟


هفتاد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

- ایسنا/قم هفتاد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

هفتاد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز چهارشنبه 3 بهمن ماه در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

حسین اسلامی در ابتدای این جلسه، با اشاره به مناسبت های هفته اظهارکرد: 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز برای چهلم مردم قم بود که مقام معظم رهبری این روز را روز تغییر سرنوشت ایران تعبیر می کنند زیرا مقطع تعیین کننده ای در تاریخ است و مردم تبریز قیام مردم قم را به یک قیام ملی تبدیل کردند.

وی سپس به رتبه بندی محلات قم اشاره کرد و افزود: رتبه بندی محلات در ارائه خدمات عدالت محور به محلات به خصوص محلات کم برخوردار بسیار کمک کرده و کمیته ای برای توجه بیشتر به محلات کم برخوردار در شورای شهر قم تشکیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم در زمان بررسی رتبه بندی محلات تأکید کرد: باید اطلاعات، دقیق و درست باشد تا بتوانیم بر اساس این اطلاعات درست و این مدل رتبه بندی به نیازهای شهر اشراف پیدا کنیم.

لزوم همخوانی شاخص های رتبه بندی محلات با برنامه راهبردی شهرداری قم سپس مصطفی ملایی طرح تدوین رتبه بندی محلات را کاری علمی و قابل تقدیر دانست و اظهارکرد: باید شاخص های مورد برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شورای اسلامی شهر قم در چه رقمی به تصویب رسید؟

بودجه شورای اسلامی شهر قم در چه رقمی به تصویب رسید؟