مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:502023-02-22سياسي

تعقیب قضایی در انتظار سودجویان عرصه های زمین و ملک


افرادی که در فضای مجازی مبادرت به شایعه سازی و ترغیب به اقدامات خلاف قانون در زمینه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کنند یا با اغوا و فریبکاری در حوزه اراضی موجبات ضرر و زیان افراد جامعه شوند؛ - ایسنا/فارس دادستان مرکز فارس گفت: افرادی که در فضای مجازی مبادرت به شایعه سازی و ترغیب به اقدامات خلاف قانون در زمینه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کنند یا با اغوا و فریبکاری در حوزه اراضی موجبات ضرر و زیان افراد جامعه شوند؛ تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه حفاظت از عرصه های کشاورزی و جلوگیری از فعالیت های سودجویان نیازمند عزم و اراده عمومی است، به خبرنگاران گفت: شهروندان باید هوشیار باشند تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، بحرینی هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در خارج از محدوده شهرها و شهرک ها بدون اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح را ممنوع و غیر قانونی خواند و اضافه کرد: این دسته از اراضی نه تنها از خدمات زیر بنایی از قبیل آب، برق و گاز محروم می باشند بلکه در صورت مشاهده با این پدیده برخورد قانونی می شود و بنای احداث شده قلع و قمع خواهد شد.

دبیر شورای پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی با اشاره به اینکه با اهتمام شورای حفظ حقوق بیت االمال استان فارس در یازده ماه سال 1401 میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب قضایی در انتظار سودجویان عرصه های زمین و ملک

تعقیب قضایی در انتظار سودجویان عرصه های زمین و ملک