مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:102023-02-22سياسي

مسئولیت پذیری مسیر رشد و توسعه جامعه را هموارتر می ‎کند


دبیر نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران مسئولیت پذیری را لازمه رشد و توسعه جامعه دانست و گفت: برنامه ریزی برای پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی از جمله مسائلی است که در تمامی سطوح جامعه بر آن تاکید می شود.

- دبیر نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران: مسئولیت پذیری مسیر رشد و توسعه جامعه را هموارتر می ‎کند ایسنا/خوزستان دبیر نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران مسئولیت پذیری را لازمه رشد و توسعه جامعه دانست و گفت: برنامه ریزی برای پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی از جمله مسائلی است که در تمامی سطوح جامعه بر آن تاکید می شود.

دکتر عبدالله پارسا در آیین افتتاحیه نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه ی درسی ایران با عنوان برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی که امروز چهارشنبه سوم اسفندماه در تالار اجتماعات قیصر امین پور دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، بیان کرد: مسئولیت اجتماعی از مسائلی است که مباحث مرتبط با آن در تمامی جهان گسترش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مسئولیت پذیر بودن شرط آدمیت در جامعه است و این مقوله می تواند زمینه توسعه جامعه را فراهم کرده و یا از آن پیشگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری مسیر رشد و توسعه جامعه را هموارتر می ‎کند

مسئولیت پذیری مسیر رشد و توسعه جامعه را هموارتر می ‎کند