مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:052023-02-22سياسي

700 مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب خانه می شوند


مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، تا پایان امسال 700 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان صاحب خانه می شوند.

- اصفهان - مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، تا پایان امسال 700 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان صاحب خانه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی انوری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تا پایان سال کلید 700 واحد مسکونی تحویل مددجویان می شود، اظهار داشت: در آذرماه با حضور رییس کمیته امداد، 285 واحد مسکونی از این تعداد به بهره برداری رسید و مابقی در 14 اسفند همزمان با سالروز تأسیس این نهاد تحویل مددجویان خواهد شد.

انوری با تاکید به تأمین مسکن مددجویان در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر 25 هزار نفر، ادامه داد: با مساعدت رییس کمیته امداد و هم افزایی با خیران، برنامه ریزی برای تکمیل 415 پروژه در حال احداث نیز تا پایان سال 1401 در دستور کار قرار گرفته است.

وی به استفاده از ظرفیت خیران و مردمی سازی ساخت واحدهای مسکونی مددجویان اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت نیکوکاران و با اعتباری بیش از 76 میلیارد تومان احداث و تکمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب خانه می شوند

700 مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب خانه می شوند