مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-22سياسي

50 مورد از قوانین مخل کسب و کار اردبیل اصلاح می شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: 50 مورد از قوانین مزاحم و مخل کسب و کار در اردبیل با شناسایی اصلاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعثوب نژادمحمد بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه کسب و کارها 50 مورد از قوانین مزاحم و مخل کسب و کار در این استان شناسایی شد و برای اصلاح به هیأت مقررات زدایی و یا طرح در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این اختیارات در محدوده استانی بوده که تلاش می کنیم در تعامل مناسب با بخش خصوصی این موانع و مشکلات در کوتاه ترین زمان برطرف شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با بیان اینکه مطابق با قابلیت های هر منطقه در هر شهرستان 10 فرصت سرمایه گذاری ایجاد می شود، گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری نیز با هدف احصا و کاهش فرآیندهای زائد صدور مجوزها در بهبود فرآیند تولید و اشتغال در استان در حال فعالیت است.

نژادمحمد ادامه داد: با تلاش این مرکز در چند ماه اخیر یک سوم زمان مورد نیاز برای صدور مجوزها کاهش پیدا کرده و با حذف قوانین مخل کسب و کار شاهد تسهیل در این فرآیندها هستیم.

وی افزود: در این مرکز نمایندگان تمام دستگاه های اجرایی تلاش می کنند تا زمان صدور مجوزها را در یک سامانه الکترونیکی یکپارچه کاهش داده و به سرعت پاسخ استعلامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 مورد از قوانین مخل کسب و کار اردبیل اصلاح می شود

50 مورد از قوانین مخل کسب و کار اردبیل اصلاح می شود