مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:102023-02-22سياسي

محلات شهر قم بر اساس توسعه یافتگی رتبه بندی می شوند


عضو هیئت ریسه شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر توجه به محلات کم برخوردار در شورای اسلامی شهر قم، از تدوین مدل رتبه بندی محله های شهر قم به منظور تخصیص بهینه بودجه بر اساس توسعه یافتگی محلات خبر داد.

- معصومه آمره در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به جایگاه شهر قم در نظام جمهوری اسلامی و لزوم توجه به شهر قم به عنوان پایتخت دینی جهان اسلام اظهار داشت: امروز ما نیاز داریم به شهر قم فراتر از یک شهر توجه کنیم و باید در برنامه ریزی و توسعه شهر پارامترهای زیادی در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر توجه به تمام مناطق شهر با نگاه یکسان افزود: با نگاهی به تمام مناطق هشتگانه شهر شاهد توسعه نامتوازن شهر هستیم که باید این موضوع با نگاهی عدالت محور حل و در برنامه های کلان مدیریت شهری بازنگری گردد تا بتوانیم بسیاری از مسائل فرهنگی را نیز در کنار همین نگاه مدیریت کنیم.

وی از توجه ویژه شورای اسلامی شهر به مناطق کم برخوردار خبر داد و بیان کرد: شورای اسلامی شهر قم با تمرکز بر مناطق کم برخوردار طرح مطالعاتی و کاربردی تدوین مدل رتبه بندی محله های شهر قم با هدف تخصیص عادلانه و بهینه بودجه انجام داده است و امیدواریم در سال آینده در تصمیم گیری مدیران شهری موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات شهر قم بر اساس توسعه یافتگی رتبه بندی می شوند

محلات شهر قم بر اساس توسعه یافتگی رتبه بندی می شوند