مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:252023-02-22سياسي

40 آب بندان غیرمجاز در بستر گرگانرود تخریب شد


استاندار گلستان از تخریب 40 آبندان غیرمجاز در بستر گرگانرود خبر داد و گفت: تا 15 اسفند تمام آب بندان های غیرمجاز بستر این رودخانه تخریب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از مناطق کمتر برخوردار شهرستان آق قلا به همراه آقا محمدی قائم مقام وزیر کشور، اظهارکرد: یکی از اقدامات انجام شده تخریب آب بندان های غیرمجاز در بستر گرگانرود بوده و این اقدام با هدف حمایت از مناطق کمتر برخوردار و دسترسی عادلانه به منابع انجام شده است.

استاندار گلستان افزود: بیش از 40 آب بندان غیرمجاز در استان تخریب شده و تا 15 اسفندماه تمام آب بندان هایی که در بستر رودخانه هستند تخریب خواهد شد و پس از پایان سال آب بندان های غیرمجاز حریم رودخانه هم تخریب می شوند.

وی بیان کرد: 380 میلیارد تومان برای علاج بخشی سد وشمگیر اعتبار نیاز دارد که 100 میلیارد ریال آن در سفر تصویب شده و تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

زنگانه ادامه داد: در اجرای پروژه های رفع تنش آبی استان به ویژه در منطقه شمال استان گلستان نیازمند تقویت تزریق اعتبارات هستیم و اگر تزریق منابع با قدرت انجام شود، رفع تنش آبی به ویژه در بخش آب شرب با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 آب بندان غیرمجاز در بستر گرگانرود تخریب شد

40 آب بندان غیرمجاز در بستر گرگانرود تخریب شد