مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-22اقتصادي

بازرگانی، موتور محرک رشد اقتصادی یزد است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اهمیت حوزه بازرگانی و نقش آن در رشد اقتصادی استان، گفت: حوزه بازرگانی، موتور محرک رشد اقتصادی استان و حتی کشور است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

- ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اهمیت حوزه بازرگانی و نقش آن در رشد اقتصادی استان، گفت: حوزه بازرگانی، موتور محرک رشد اقتصادی استان و حتی کشور است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

مجید دهقانی زاده در سی و سومین نشست مرکز پیشرفت و عدالت استان یزد که با محوریت ارایه گزارش وضع موجود و پیگیری طرح های محور بازرگانی مجموعه برنامه تحولی یزدِ نوین صبح امروز پنجشنبه در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، با تاکید بر اینکه طرح های حوزه بازرگانی برنامه تحولی یزدِ نوین مبتنی بر سند آمایش ملی و سند ترانزیت و بازرگانی کشور تدوین شده است، افزود: بر این اساس باید مرزهای جغرافیایی استان را در این حوزه گسترش داد و به دروازه ورودی کشورهای منطقه رسید.

وی با بیان این که با ایجاد تمرکز و پیشبرد پروژه های این حوزه در برنامه تحولی یزدِ نوین در چند سال آینده کمک بزرگی به رشد اقتصادی خواهد شد، اظهار کرد: هر چقدر هم تولید کننده خوب عمل کند اگر در بازرگانی و توسعه بازار کار تحولی در استان انجام نشود به هدف مدنظر نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرگانی، موتور محرک رشد اقتصادی یزد است

بازرگانی، موتور محرک رشد اقتصادی یزد است