مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-22سياسي

موسوی لارگانی: صبر اقتصادی مردم تمام شده است


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنار گذاشتن نیروهای متخصص و کاربلد، عدم پایبندی به قوانین و رفیق بازی در برخی وزارتخانه ها و نهادهای اقتصادی باعث شده تا اولین شرط لازم برای کابینه ای قدرتمند، - نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنار گذاشتن نیروهای متخصص و کاربلد، عدم پایبندی به قوانین و رفیق بازی در برخی وزارتخانه ها و نهادهای اقتصادی باعث شده تا اولین شرط لازم برای کابینه ای قدرتمند، متخصص و کاربلد برای عبور از شرایط فعلی اقتصادی فراهم نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه- 2 اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت 5 اسفندماه روز مقاومت و ایثار شهرستان فلاورجان، بیان کرد: فلاورجان 1440 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است و عملیات خیبر اوج جانفشانی مردم شهرستان شهدای خط شکن است، اما فلاورجان این روزها گلایه مند عملکرد مقامات اجرایی است.

بارها در جلسات مختلف نارسایی های روستاها و شهرهای شهرستان را متذکر شده و هر گاه بی توجهی شده فریاد مظلومیت شان را سر داده ام.

نماینده فلاورجان یادآور شد: مردم ولایتمدار شهرستان قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما تحمل بی عدالتی را ندارند، لذا انتظار می رود روز 5 اسفندماه صرفا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: صبر اقتصادی مردم تمام شده است

موسوی لارگانی: صبر اقتصادی مردم تمام شده است