مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-22اقتصادي

بیش از 21 هزار پرونده در پزشکی قانونی ایلام تشکیل شده است


مدیر کل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: در ده ماهه سال جاری، 21 هزار 582 پرونده در اداره کل پزشکی قانونی ایلام تشکیل شده است.

- مهرشاد طهماسبی مدیرکل پزشکی قانونی ایلام روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان این که حدود 900 پزشک قانونی در ادارات کل پزشکی قانونی سراسر کشور وجود دارد گفت: در حال حاضر جذب و نگهداری این پزشکان به سبب سختی کار، شرایط روحی و روانی و پایین بودن حقوق و مزایای بسیار سخت است.

وی افزود: در سال جاری  بودجه هزینه های پزشکی قانونی استان به مختصر افزایش یافته که این میزان پاسخگوی خرید تجهیزات نمی باشد و نیازمند توجه ویژه مسوولان ارشد استان و کشوری است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: تعداد پزشکان شاغل در اداره کل پزشکی قانونی ایلام 12 نفر می باشد که از این تعداد سه پزشک متخصص است.

طهماسبی گفت: در حال حاضر تنها مرکز پزشکی قانونی شهر ایلام ملکی و  7 اداره پزشکی قانونی شهرستان های استان امانی و استیجاری هستند.

وی ادامه داد: در ده ماهه سال جاری،  21 هزار 582 پرونده در اداره کل پزشکی قانونی ایلام تشکیل شده که از این میران 2 هزار و 920 پرونده مربوطه به ضرب و جرح ناشی از تصادف و 2 هزار و 604 مورد نیز مربوط به نزاع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 21 هزار پرونده در پزشکی قانونی ایلام تشکیل شده است

بیش از 21 هزار پرونده در پزشکی قانونی ایلام تشکیل شده است