مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-22دانش

اعطای تسهیلات ویژه به دانشجویان المپیادی


رییس دانشگاه علم و صنعت از تسهیلات دانشگاه علم و صنعت برای حمایت از دانشجویان المپیادی از جمله اعطای کمک هزینه تحصیلی به رتبه های 1 تا 5 المپیاد علمی دانشجویی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و صنعت، مراسم تقدیر سالانه از دانشجویان ممتاز سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه علم و صنعت با حضور دکتر محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس مرکز هیأت های امنا و هیأت های ممیزه وزارت عتف، اعضای هیات رییسه، روسا و معاونان دانشکده ها و مدیران حوزه معاونت آموزشی، در سالن آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه برگزار شد.

تقدیر از 190 دانشجوی ممتاز علم و صنعت در این مراسم، 190 دانشجوی ممتاز در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، در 8 حوزه آموزشی ، پژوهشی ، فناوری و تجاری سازی ، افتخارآفرینان ، ورودی های برتر کارشناسی ، برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی (رتبه های 1 تا 10) ، دانشجویان ممتاز با فعالیت شاخص بین المللی و برای اولین بار، دانشجویان ممتاز فرهنگی تقدیر شدند.

دکتر دلیری معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ضمن تبریک به دانشجویان ممتاز، به توضیح برخی آیین نامه های آموزشی بازبینی شده و در دست تدوین پرداخت؛ سپس حجت الاسلام والمسلمین شریف اصفهانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ویژه به دانشجویان المپیادی

اعطای تسهیلات ویژه به دانشجویان المپیادی