مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-22حوادث

کشف و ضبط شش قبضه اسلحه از ده متخلف زیست محیطی در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط شش قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز و دستگیری ده نفر متخلف زیست محیطی قبل از هرگونه اقدام به شکار در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط شش قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز و دستگیری ده نفر متخلف زیست محیطی قبل از هرگونه اقدام به شکار در استان خبر داد.

علی سالاروند گفت: در پی گشت و کنترل شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لرستان در سطح مناطق تحت مدیریت و حوزه های استحفاظی ده متخلف زیست محیطی قبل از هرگونه اقدام به شکار دستگیر شدند.

وی افزود: از این متخلفین زیست محیطی شش قبضه اسلحه که در شهرستان نورآباد یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، الیگودرز دو قبضه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز و یک قبضه اسلحه گلوله زنی ام یک و در حوزه استحفاظی شهرستان خرم آباد نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل یک قبضه اسلحه پنج تیر ساچمه زنی غیرمجاز و یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار طی هفته گذشته کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار کرد: پرونده این متخلفین به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آنها تا پایان رأی دادرسی به صورت امانی نزد این اداره کل باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط شش قبضه اسلحه از ده متخلف زیست محیطی در لرستان

کشف و ضبط شش قبضه اسلحه از ده متخلف زیست محیطی در لرستان