مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-22اقتصادي

هنوز نیمی از ظرفیت سدهای کرمانشاه خالی است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه نزدیک به نیمی از ظرفیت ذخیره سدهای کرمانشاه خالی است، ابراز امیدواری کرد در اسفندماه آورد مناسبی برای سدهای استان خصوصا دو سد گاوشان و سلیمانشاه داشته باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه نزدیک به نیمی از ظرفیت ذخیره سدهای کرمانشاه خالی است، ابراز امیدواری کرد در اسفندماه آورد مناسبی برای سدهای استان خصوصا دو سد گاوشان و سلیمانشاه داشته باشیم.

محمودرضا شهلایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون از ظرفیت یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعبی سدهای استان حدود 685 میلیون مترمکعب آن یعنی نزدیک به 50.

7 درصد خالی است، افزود: ذخیره کنونی سدهای استان حدود 665 میلیون مترمکعب می باشد.

وی آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری تا کنون را نیز 261 میلیون مترمکعب برآورد کرد و یادآور شد: میزان ذخیره سدهای استان در ابتدای سال آبی نیز 662 میلیون مترمکعب بود که بخشی از آن برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعت استفاده شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بیشترین میزان ذخیره سدهای استان را با حدود 250 میلیون مترمکعب مربوط به سد گاوشان دانست و اظهار کرد: بیشترین میزان پرشدگی هم مربوط به سد تنگ حمام است که اکنون در شرایط سرریز قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نیمی از ظرفیت سدهای کرمانشاه خالی است

هنوز نیمی از ظرفیت سدهای کرمانشاه خالی است