مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-22اقتصادي

چه شد که سوییت های مجهز و مقرون به صرفه کیش، با هتل ها رقابت کردند؟


چند سالی است که سوییت های کیش در رقابتی تنگاتنگ با هتل ها قرار گرفته اند و مسافران بسیاری، به جای رزرو و اقامت در هتل های مختلف کیش که از یک تا پنج ستاره را در بر می گیرند، - شاید برای افراد زیادی این پرسش پیش بیاید که چه شد که سوییت های مجهز و مقرون به صرفه کیش، با هتل ها رقابت کردند؟، با خواندن مطلب زیر پاسخ پرسش خود را بیابید.

مقررات شخصی سوییت های مجهز و مقرون به صرفه کیش در رقابت با قوانین عمومی هتل ها  سوییت هایی که توسط افراد در سایت های مختلف برای اجاره آگهی می شوند، دارای مقرراتی هستند که توسط صاحب ملک وضع می شود.

در برخی از سوییت ها پخت و پز ممنوع است، برخی کشیدن قلیان را تنها در بالکن و فضای باز مجاز می دانند، بعضی دیگر پذیرای حیوانات خانگی تنها در باکس و خانه شان هستند و.

اما هتل ها دارای قوانین عمومی تری هستند که از وزارت گردشگری تبعیت می کند و نسبت به مقررات شخصی اقامتگاه ها سختگیرانه تر است.

اقامت در سوییت یا هتل؟ مزایا و معایبی که کیفیت سفر به کیش را تغییر می دهند از این روست که در بسیاری از موارد و برای خیلی از افراد، سوییت های مجهز و مقرون به صرفه، گزینه های مناسب تری در مقایسه با هتل ها به شمار آمده و رقبای سرسختی برای آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه شد که سوییت های مجهز و مقرون به صرفه کیش، با هتل ها رقابت کردند؟

چه شد که سوییت های مجهز و مقرون به صرفه کیش، با هتل ها رقابت کردند؟