مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-22اجتماعي

نجات جان 2 معلم در روستای نآور شهرستان چالدران


رییس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران از نجات جان دو معلم در روستای ناور شهرستان چالدران به دلیل سرما و کولاک شدید توسط یک تیم تخصصی کوهستان این جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا حسن زاده رییس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران اظهار داشت: در تاریخ دوم اسفند ماه 1401 حوالی ساعت 17 در پی تماس تلفنی با کشیک شعبه چالدران مبنی بر گرفتار شدن 2 نفر در برف و کولاک در روستای ناور بلافاصله یک تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان چالدران با هماهنگی مدیریت بحران به منطقه اعزام و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: افراد گرفتار شده در برف و کولاک، 2 معلم بودند که در راه برگشت به شهر، به دلیل برف و کولاک و سرمای شدید، متاسفانه یکی از معلمان دچار سرمازدگی شده بود.

  حسن زاده افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران با همکاری همکاران اداره راه و ترابری، پس از 6 ساعت تلاش بی وقفه در ارتفاعات به افراد گرفتار شده در برف و کولاک رسیده و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی مورد نیاز، آنان را به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال دادند رییس شعبه هلال احمر چالدران یادآور شد: این عملیات پس از 6 ساعت در ساعت 23 روز 2 اسفند 1401 به با تلاش امدادگران به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 2 معلم در روستای نآور شهرستان چالدران

نجات جان 2 معلم در روستای نآور شهرستان چالدران