مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:412023-02-22پزشكي

هوش مصنوعی حریف نوزادان نمی شود؟


نتایج مطالعات تیمی از دانشمندان دانشگاه نیویورک نشان می دهد نوزادان در روانشناسی عام در قیاس با هوش مصنوعی عملکرد بهتری دارند.

- جی پلاس ، نتایج یک مطالعه جدید توسط تیمی از محققان روانشناسی و علوم داده نشان می دهد که نوزادان در تشخیص آنچه که انگیزه اعمال دیگران را برمی انگیزد، از هوش مصنوعی بهتر عمل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ تفاوت های اساسی بین شناخت و محاسبات وجود دارد، نتایج به دست آمده به کاستی هایی در فناوری های امروزی اشاره می کند.

مویرا دیلون، استادیار دپارتمان روانشناسی دانشگاه نیویورک و نویسنده ارشد این مقاله که در مجله Cognition منتشر شده است، توضیح می‎ دهد: بزرگسالان و حتی نوزادان به راحتی می توانند استنباط های قابل اعتمادی در مورد عواملی که باعث اعمال دیگران می شود، انجام دهند.

هوش مصنوعی فعلی این استنباط ها را چالش برانگیز می داند .

او افزود: ایده جدید قرار دادن نوزادان و هوش مصنوعی در وظایف یکسان به محققان این امکان را می دهد تا دانش بصری نوزادان را در مورد سایر افراد بهتر توصیف و راه هایی برای ادغام آن دانش در هوش مصنوعی پیشنهاد کنند.

برندن لیک، استادیار مرکز علوم داده و دپارتمان روان شناسی دانشگاه نیویورک و از دیگر محققان این مطالعه گفت: اگر هدف هوش مصنوعی ایجاد متفکران منعطف و منطقی مانند انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی حریف نوزادان نمی شود؟

هوش مصنوعی حریف نوزادان نمی شود؟