مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-22سياسي

ثبت نام ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب از ششم اسفندماه آغاز می شود


سخنگو و قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در «سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» از ششم اسفندماه 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ششم اسفندماه  1401 آغاز می شود، گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سامانه ketab.

ir  ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رمضانی با اشاره به شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت نام می کنند و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی (فیزیکی و مجازی) یا صرفاً در شکل مجازی شرکت کند.

سخنگو و قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عنوان کرد: سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب های منتشر شده سال 1398به بعد و در شکل مجازی کتاب های منتشر شده سال 1392 به بعد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب از ششم اسفندماه آغاز می شود

ثبت نام ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب از ششم اسفندماه آغاز می شود