مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-22فناوري

کاربران «نیچر» از «ChatGPT» چه استفاده هایی می کنند؟


مجله «نیچر» با انجام یک نظرسنجی به بررسی آمار کاربران استفاده کننده از چت بات هایی همچون چت جی پی تی و موارد استفاده از آن پرداخته و نتایج جالبی منتشر کرده است.

- مجله نیچر با انجام یک نظرسنجی به بررسی آمار کاربران استفاده کننده از چت بات هایی همچون چت جی پی تی و موارد استفاده از آن پرداخته و نتایج جالبی منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیچر، براساس نظرسنجی انجام شده توسط مجله نیچر ، 80 درصد از کاربران این مجله دست کم یک بار از چت بات های هوش مصنوعی استفاده کرده اند و 57 درصد آنها می گویند که از آن برای تفریح خلاقانه استفاده می کنند.

محققان علاقه مند به انجام آزمایش با استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی مانند چت بات های پیشرفته ای همچون چت جی پی تی برای کمک به کار خود هستند.

اما آنها همچنین نگران احتمال اشتباه و ارائه اطلاعات نادرست نیز هستند.

از 672 خواننده ای که به پرسشنامه آنلاین نیچر پاسخ دادند، حدود 80 درصد دستکم یک بار از چت جی پی تی یا ابزار هوش مصنوعی مشابه آن استفاده کرده اند.

بیش از یک پنجم آنها از چنین ابزارهایی به طور منظم استفاده می کنند و هشت درصد گفتند که هر روز و 14 درصد چندین بار در هفته از آنها استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران «نیچر» از «ChatGPT» چه استفاده هایی می کنند؟

کاربران «نیچر» از «ChatGPT» چه استفاده هایی می کنند؟