مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-22بين الملل

رژیم صهیونیستی اجازه ورود نماینده اروپایی به اراضی اشغالی را نداد


رژیم صهیونیستی از ورود آنا میراندا نماینده پارلمان اروپا به اراضی اشغالی در چارچوب سفر رسمی هیئتی از این پارلمان به فلسطین ممانعت کرد.

- رژیم صهیونیستی از ورود "آنا میراندا" نماینده پارلمان اروپا به اراضی اشغالی در چارچوب سفر رسمی هیئتی از این پارلمان به فلسطین ممانعت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، میراندا در توییتی نوشت که پس از ساعت ها انتظار، رژیم صهیونیستی اجازه ورود او به اراضی اشغالی را نداد.

او نوشته که از ساعت 9 شب منتظر بوده تا به عنوان یکی از اعضای هیئت روابط با فلسطین در پارلمان اروپا وارد اراضی اشغالی شود اما در نهایت به او اجازه ورود ندادند و او مجبور شده ساعت پنج صبح به مادرید بازگردد.

در همین حال، گریس اوسولیوان عضو پارلمان اروپا نیز در واکنش به این خبر در توییتی تاکید کرد که این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

هیئت پارلمان اروپا به ریاست مارگاریت اوکین عضو کمیته روابط با فلسطین در این اتحادیه طی سفری رسمی وارد اراضی اشغالی شده است.

این سفر از 21 تا 23 فوریه ادامه دارد و این هیئت قرار است با شماری از مسؤولان فلسطینی از جمله محمد آشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی اجازه ورود نماینده اروپایی به اراضی اشغالی را نداد

رژیم صهیونیستی اجازه ورود نماینده اروپایی به اراضی اشغالی را نداد