مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-22بين الملل

تحریم های آمریکا و اروپا مانع از امدادرسانی به سوریه است


کارشناس ومجری شبکه پرس تی وی می گوید تحریم های آمریکا و اروپا مانع از عملیات امداد، نجات و توانبخشی سوریه است و همچنین مانعی بزرگ در مسیر فعالیت های خدماتی مؤسسات دولتی به مردم این کشور است.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: جهان رسانه چگونه اخبار مربوط به زلزله در شمال سوریه را اطلاع رسانی کردند؟ و سوال مهمتر اینکه چرا امدادرسانی به سوریه این همه با چالش مواجه است؟ انگار سهم سوریه از جامعه جهانی حملات گاه و بیگاه هوایی رژیم صهیونیستی، اشغالگری ایالات متحده، ورود تروریست هایی مانند القاعده و داعش و اکنون ویرانی ناشی زمین لرزه بوده است که فراموش شدن از دید سازمان های مدعی حقوق بشر و انسان دوستی را هم باید به آن افزود.

اما آیا سازمان های امداد و نجات نمی خواهند به مردم گرفتار فاجعه کمک برسانند یا مشکل اصلی این است که سوریه توسط آمریکا و اروپا تحریم شده است.

ماجرا از آنجا جالب تر شد که کاخ سفید در اثر فشار افکار عمومی اعلام کرد تحریم های سوریه را برای 180 روز تعلیق کرده اما بازهم کمکی به سوریه ارسال نشد و غیر از برخی داوطلبان که تحریم های آمریکا را به هیچ انگاشتند از جامعه جهانی برای کمک جدی به مردم سوریه خبری نشد ولی چرا؟ نکته تأسف آور اینجاست که آمریکا میلیون ها دلار هزینه بمباران و اشغال سوریه کرده و اکنون چند پایگاه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا و اروپا مانع از امدادرسانی به سوریه است

تحریم های آمریکا و اروپا مانع از امدادرسانی به سوریه است