مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 06:352023-02-22سياسي

فرزندانمان دشمن را مجبور به اعلام رسمی شکست خوردن کردند


جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرزندان ما دشمن را مجبور کردند که رسماً اعلام کند که شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ پاسدار علی فدوی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت سرتیپ پاسدار شهید سعید قهاری سعید و شهدای مربی مرکز آموزشی قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار شد، ضمن تبریک روز پاسدار عنوان کرد: پاسداران پای کار خدمت به کشور و مردم بوده و هستند.

وی با بیان اینکه از زمستان سال 57 تاکنون خبیث ترین خبیثان عالم یعنی آمریکا و هم پیمانان آنها با انقلاب اسلامی سر جنگ دارند، اظهار کرد: آنها با تکلیف مداری پاسداران کشور و بصیرت مردم شکست خوردند و شاهدیم که در طول 44 سال کوچک ترین پیروزی برای دشمنان انقلاب اسلامی به بار نیامده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه در طول عمر انقلاب و نظام جمهوری سلام مردم و مسئولان به تکالیف خود عمل کردند؛ گفت: همین موضوع سبب شده تا همواره پیروزی حاصل و دشمنان شکست بخورند.

سرتیپ فدوی با اشاره به اینکه دشمنان، اول انقلاب فکر می کردند یک هفته و 10 روزه می توانند کشورمان را ساقط کنند اما الان می گویند ایران می خواهد با ما چه کار کند؟ آنها می گویند باید نیرویی آماده کنیم که بتوانیم در برابر ایران بایستیم؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندانمان دشمن را مجبور به اعلام رسمی شکست خوردن کردند

فرزندانمان دشمن را مجبور به اعلام رسمی شکست خوردن کردند