مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 00:452023-02-21اقتصادي

24 ساعته شدن فعالیت گمرک سرخس به انتظار کامیون ها پایان داد


در راستای تسهیل و روان سازی رفت و آمد کامیون های ترانزیت در مرز سرخس، فعالیت این معبر رسمی از بهمن ماه امسال به صورت 24 ساعته شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار سرخس گفت: در راستای تسهیل و روان سازی رفت و آمد کامیون های ترانزیت در مرز سرخس، فعالیت این معبر رسمی از بهمن ماه امسال به صورت 24 ساعته شده است.

حسن نوری زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت بالای صادرات و ترانزیت کالاهای تجاری از طریق مرزهای زمینی کشور و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور با پیگیری های انجام شده به منظور به پایان رساندن معطلی و انتظار کامیون های ترانزیت در مرز سرخس فعالیت این معبر به صورت 24 ساعته شده است.

وی با اشاره به اینکه کامیون های ترانزیت تا قبل از اینکه فعالیت گمرک سرخس 24 ساعته شود باید تا ساعت 20 در مرز معطل می بودند، افزود: با اجرا شدن این طرح در هر ساعت از شبانه روز، ناوگان تجاری جاده ای در منطقه ویژه اقتصادی سرخس پذیرش می شوند و می توانند امور گمرکی و مرزی را به راحتی و بدون معطلی انجام دهند.

نوری زاده همچنین به افزایش درب های ورودی و خروجی در مرز سرخس اشاره و بیان کرد: طی همین مدت به منظور تسریع در ورود و خروج کامیون های ترانزیت در این گذرگاه رسمی درب خروج ناوگان جاده ای از گمرک سرخس به سمت ترکمنستان به چهار و درب ورود ناوگان از تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 ساعته شدن فعالیت گمرک سرخس به انتظار کامیون ها پایان داد

24 ساعته شدن فعالیت گمرک سرخس به انتظار کامیون ها پایان داد