مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 00:002023-02-21اجتماعي

چیکن استراگانف؛ هم فال و هم تماشا


بیایید این بار که مادرتان پرسید «چی برایتان بپزم؟» به جای تکرار منوی همیشگی تان، پیشنهاد یک غذای امروزی تر و جدیدتر بدهید و از او بخواهید روی کمک تان حساب کند.

- گروه زندگی- برای ما ایرانی ها یکی از بهترین تفریحات حال خوب کن، سر زدن به پدر و مادرها و لذت بردن از ساعات همنشینی با آن هاست.

خوردن دست پخت مادرها هم که دیگر جای خودش را دارد.

مخصوصا اگر خودت مادر باشی و روزهای متمادی درحال پخت و پز؛ اصلا در چنین شرایطی، آدم برای رسیدن به روز موعود لحظه شماری می کند و دلش می خواهد روزها هرچه سریع تر سپری شوند.

وقتی بحث شیرین خوردن دستپخت مادرها به میان می آید، ناخودآگاه عطر و بوی غذای مامان پز برای آدم تداعی می شود؛ مخصوصا وقتی پای جمله معروف چی بپزم؟ اما این بار با عشقی نهان و تبدیل آن به چی دوست دارید برایتان بپزم؟ آن هم از زبان مادر در میان باشد.

سوالی که معمولا در کنار چند پیشنهاد مادرانه، همیشه تکرار می شود و شما هم در نهایت سرخوشی، غذایی را پیشنهاد می دهید که مدت هاست هوس کرده اید اما بیایید کمی سنت شکنی کنید و اینبار که مادرتان این سوال را پرسید، به جای تکرار منوی همیشگی تان، پیشنهاد یک غذای امروزی تر و جدیدتر بدهید و از او بخواهید روی کمکتان حساب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیکن استراگانف؛ هم فال و هم تماشا

چیکن استراگانف؛ هم فال و هم تماشا