مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 21:552023-02-21اقتصادي

کمک 4 میلیارد تومانی گیلانی ها به توسعه و بازسازی عتبات عالیات


استاندار گیلان از کمک 4 میلیارد تومانی مردم به توسعه و بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به نوع دوستی و خیرخواهی گیلانی ها در بخش های مختلف، افزود: خیرخواهی و نوع دوستی با فرهنگ، آداب و رسوم گیلانی ها آمیخته و عجین شده است و این مهم در پیشینه تاریخی این مرز و بوم به وضوح دیده می شود.

استاندار گیلان از کمک بیش از 4 میلیارد تومانی مردم به توسعه و بازسازی عتبات عالیات خبر داد و اضافه کرد: گیلانی ها در همه زمینه های خیرخواهی پیش رو بودند و این مهم در ادوار مختلف به اثبات رسیده است.

عباسی با اشاره به برپایی آیین های معنوی و اعتقادی نظیر نشان محبت در گیلان، بیان کرد: فرهنگ سازی و تبیین اثرات ارزشمند خدمت در مسیر اهل البیت (ع) از سوی رسانه ها جامعه را به سمت مشارکت معنوی سوق داده است و این حرکت باید استمرار داشته باشد.

وی به اهمیت توسعه و بازسازی عتبات عالیات و حرم های مطهر حضرات معصومین در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین اشاره کرد و افزود: باید با بهره مندی از همه ظرفیت ها، همراهی آحاد مردم بویژه نسل جوان، بکارگیری فضاهای پایگاه های فرهنگی و دینی و دیگر فعالیت های اثربخش، نه تنها در اشاعه فرهنگ ناب عشق و ارادت به ائمه معصومین (ع) کوشا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد تومانی گیلانی ها به توسعه و بازسازی عتبات عالیات

کمک 4 میلیارد تومانی گیلانی ها به توسعه و بازسازی عتبات عالیات