مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 21:352023-02-21بين الملل

اعلام همبستگی و حمایت فعال حقوق بشر ایرانی از مرکز مطالعات حقوق بشر قاهره


عمادالدین باقی در نامه ای با اعلام همبستگی و حمایت از مرکز مطالعات حقوق بشر قاهره، تاکید کرد: ما اعضای خانواده جهانی حقوق بشر را تنها نمی گذاریم و با شما اعلام همبستگی می کنیم.

- تحقق حقوق بشر و صلح و آزادی البته یک آرزو برای همه بشریت است اما تلاش برای پیشرفت دموکراسی و حقوق بشر در در دنیای اسلام و عرب که ما و شما به آن تعلق داریم اولویت ماست.

ما در این منطقه دردهای مشترکی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامه اعلام همبستگی و حمایت عمادالدین باقی از انستیتو مطالعات حقوق بشر قاهره در برابر فشارهای حکومت نظامی و مستبد مصر و سرکوب فعالان حقوق بشر بدین شرح است: جناب آقای بهی الدین حسن مدیرکل محترم انستیتو قاهره برای مطالعات حقوق بشر با سلام.

فشارها و محدودیت های حاکمان نظامی و مستبد مصر بر مردم مصر و بر سازمان شما و بلاک کردن وبسایت انستیتو قاهره برای مطالعات حقوق بشر و همچنین آزار شما و خانواده تان و خبر محکومیت علاء عبد الفتاح نویسنده و مدافع حقوق بشر مصری که چندسال است در زندان به سر می برد وسلامت و امنیت و جانش در زندان در خطر است، محکومیت محمد الباقر وکیل حقوق بشر و صدها تن از فعالان مدنی و سیاسی در مصر که جلوی چشم جهانیان صورت می گیرد موجب تأسف برای ما و شرمساری برای حکومت ناقض حقوق بشر در مصر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام همبستگی و حمایت فعال حقوق بشر ایرانی از مرکز مطالعات حقوق بشر قاهره

اعلام همبستگی و حمایت فعال حقوق بشر ایرانی از مرکز مطالعات حقوق بشر قاهره