مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 20:262023-02-21سياسي

هزاران رساله به زبان های انگلیسی در مورد قرآن نوشته شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش تجربه نگاری و تولید دانش انقلاب اسلامی که عصر امروز در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در کنار همه تلاش ها و فعالیت های فکری، فرهنگی و اجتماعی، اگر برنامه خودسازی نباشد همه کارها باطل و بی ارزش خواهد بود.

وی خودسازی را راز موفقیت انسان های پیشرفته دانست و افزود: در مسیر خودسازی، زندگی برای جامعه پردازی و تمدن سازی محقق می شود زیرا خودسازی که به معنی توجه کردن و  خود را ندیدن است، باعث موفقیت می شود.

  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص موفقیت های مقام معظم رهبری گفت: با همه هجمه هایی که وجود داشت، در زمانی که 10 سال از پیروزی انقلاب گذشته بود و دفاع مقدس را پشت سر گذاشته بودیم، آیت الله خامنه ای با هدایت های داهیانه خود این مملکت را به جایی رساندند که نه تنها جلوی تهدیدهای جدی نظامی را گرفتند بلکه از نظر علمی، هسته ای، دانشگاهی، حوزوی و سایر حوزه ها کشور را در یک رتبه بالای بین المللی قرار دادند.

حجت الاسلام خسروپناه بیان کرد: جایگاه بالای علمی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشورمان در دنیا نشان از موفقیت عظیمی دارد که با تدابیر، سیاست، نظارت، اندیشه، همت والا و هدایتگری رهبر معظم انقلاب کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران رساله به زبان های انگلیسی در مورد قرآن نوشته شده است

هزاران رساله به زبان های انگلیسی در مورد قرآن نوشته شده است