مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:172023-02-21ورزشي

چرا سرمربی پاس اسماعیل نژاد را بیرون کشید؟


عیسی سنگدوینی که با بیرون کشیدن اسماعیل نژاد باعث پیروزی تیمش مقابل هورسان شد، گفت: امین برای ما با جان و دل بازی کرد و با توجه به اینکه بسیاری از باشگاه های دنیا او را می خواستند، - امیدوارم مشکل سربازی اش حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی سنگدوینی، سرمربی پاس گرگان پس از پیروزی مقابل هورسان رامسر در یک چهارم نهایی لیگ والیبال گفت: اتفاق خوبی برای پاس افتاد؛ تیمی که با کمترین هزینه در لیگ شرکت کرده است.

بازی بسیار باکیفیتی را تماشا کردید.

او ادامه داد: بازیکنان ما مثل یک سرباز واقعی برای برنده شدن جنگیدند و در نهایت در ست پنجم با توجه به اینکه 14 بر 12 عقب بودیم، بازیکنان ذخیره آمدند و نتیجه را تغییر دادند.

بیشتر بخوانید سنگدوینی در مورد تعویض امین اسماعیل نژاد در ست چهارم این دیدار گفت: با توجه به فشار بازی مربی می تواند تعویض کند تا بازیکنان تمرکز خود را به دست بیاورد و دوباره برگردد این تعویض جواب داد.

او در مورد افزایش اشتباهات فردی بازیکنان تیم خود در این بازی بیان کرد: با توجه به اینکه بازی قبل را باخته بودیم، تیم ما تحت فشار بودیم و به همین دلیل کمی نابه سامانی در تمرکز بازیکنان وجود داشت.

سرمربی پاس گرگان در پاسخ به این سوال که امین اسماعیل نژاد بی انگیزه کار می کرد و با توجه به اینکه اول فصل نمی خواست به پاس گرگان بیاید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سرمربی پاس اسماعیل نژاد را بیرون کشید؟

چرا سرمربی پاس اسماعیل نژاد را بیرون کشید؟