مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-21سياسي

تجمع فرهنگیان در تبریز


اجتماع جمعی از فرهنگیان استان در جهت محکومیت تصمیم واهی اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با حضور در اجتماع و قرائت بیانیه محکومیت اتحادیه اروپا مبنی تحریم وزیر آموزش و پرورش بار دیگر با آرمان های امام راحل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی ظهر امروز در اجتماع فرهنگیان استان در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: متاسفانه چندمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا از اکتبر 2022 علیه جمهوری اسلامی تحمیل شده است و این موضوع نشان مسیر درست انقلاب اسلامی  است که نتیجه آن تحریم ها و خشم دشمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اتحادیه اروپا اخیرا 32 مقام و دو نهاد جمهوری اسلامی ایران را از جمله وزیر آموزش و پرورش را به فهرست تحریم ها اضافه کرده است که این موضوع با رفتارهای گذشته غرب جای تعجب نیست چراکه نقشی که آموزش و پرورش در مقابل دشمن در عرصه های مختلف ایفا می نمایند نقش بی بدیلی است.

وی اضافه کرد: در جریانات اخیر کشور مشخص شد دشمن امروزه نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده چرا که فکر می کنند می توانند از این طریق به ارزش ها، اعتقادات و باورهای آنها نفوذ کنند غافل از اینکه این جوانان در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع فرهنگیان در تبریز

تجمع فرهنگیان در تبریز