مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-21فرهنگي

«ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آیین و رسوم کهن اقوام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «ایما» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه کنندگی مشترک فریما خلیلی و بهادر زمانی و نویسندگی بابک پورعابدینی، - ایما روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آیین و رسوم کهن اقوام تصویربرداری فیلم کوتاه ایما به کارگردانی بهادر زمانی به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه ایما به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه کنندگی مشترک فریما خلیلی و بهادر زمانی و نویسندگی بابک پورعابدینی، با اتمام کار بازیگران و پایان تصویربرداری، روی میز تدوین قرار گرفت.

بهادر زمانی پیش از این به عنوان بازیگر در سینمای ایران معرفی شده و بیشتر او را با بازی در نقش حضرت عباس (ع) فیلم رستاخیز احمدرضا درویش می شناسند.

او دانش آموخته کارگردانی سینما زیر نظر استادانی، چون کامبوزیا پرتوی و محمد علی سجادی است که به تازگی اولین فیلم بلند خود با عنوان برکه خاموش را ساخته است.

فیلم کوتاه ایما تازه ترین اثر اوست که با پرداختن به آیین و رسوم کهن اقوام، تلاش دارد تا مضمونی انسانی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

ماندانا مختاری و سبحان صفامنش بازیگران این اثر هستنداز دیگر عوامل این اثر می توان به راشد حسینی سرمایه گذار، مهدی افشار مدیر تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آیین و رسوم کهن اقوام

«ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آیین و رسوم کهن اقوام