مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-21اقتصادي

فعالان بخش خصوصی سکان دار بهره برداری از 150 معدن خراسان رضوی شدند


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال طی برگزاری دو مزایده برای واگذاری مسؤولیت معادن راکد یا نیمه فعال، فعالان بخش خصوصی سکان دار مسؤولیت 150 معدن در استان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیررضا رجبی اظهار کرد: در راستای شفاف سازی واگذاری ها در حوزه معدن از طریق برگزاری مزایده، امسال 2 مرحله مزایده معدنی برای واگذاری 400 معدن خراسان رضوی برگزار شد که طی آن 150 معدن به فعالان بخش خصوصی دارای صلاحیت فنی و مالی واگذار شد که یکی از مهم ترین واگذاری ها در این زمینه مربوط به معدن سنگ آهن ققنوس در خواف بود.

وی ادامه داد: برگزاری مزایده معدنی در خراسان رضوی باعث می شود که بین معدن کاران رقابت ایجاد شود و از سوی دیگر از طریق برگزاری مزایده، منابع واریزی خراسان رضوی به خزانه دولت یا بیت المال هشت برابر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال برنامه ریزی ویژه ای در خصوص اکتشافات معدنی در استان و افزایش حجم آن انجام شد که در این راستا میزان اکتشاف در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریباً 77 درصد افزایش یافته و در این مدت حدود 50 میلیون تُن ذخایر معدنی در استان کشف شده است.

رجبی افزود: اکتشاف باعث می شود که سرمایه های استان برای آینده حفظ و ذخیره سازی و به تدریج وارد مرحله بهره برداری شود و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان بخش خصوصی سکان دار بهره برداری از 150 معدن خراسان رضوی شدند

فعالان بخش خصوصی سکان دار بهره برداری از 150 معدن خراسان رضوی شدند