مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-21اقتصادي

ایران خودرو برنامه ای برای واردات محصولات مونتاژی اروپایی ندارد


قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو با تاکید بر این که در حال حاضر ایران خودرو از ارتباط با شرکای خارجی تنها به دنبال انتقال تکنولوژی و انتقال طراحی است نه مونتاژ خودروی آنها، - عادل پیرمحمدی قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو با بیان این که هیچ کشوری بدون توسعه صنعت خودرو به توسعه صنعتی دست نمی یابد، اظهار کرد: بیش از 60 صنعت دیگر به صنعت خودرو خدمت ارایه می کنند و این صنعت، لوکوموتیو توسعه صنعتی هر کشوری بوده که در مسیر توسعه قرار دارد یا به توسعه صنعتی دست یافته است.

وی با اشاره به اهمیت طراحی در تکنولوژی، اظهار کرد: هیچ خودروساز بزرگی در دنیا توسط سایر خودروسازان به توسعه دست نیافته است، چیزی که برای صنعت خودروسازی مطلوب بوده، دانش طراحی و خودکفایی است.

  قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو  با بیان این که کشورهای غربی چیزی به عنوان تکنولوژی را برای ما به ارمغان نیاورده اند، تصریح کرد: خطوط تولید در همه جای دنیا وجود دارد، اما مالکیت معنوی طراحی و تولید خودرو شاخصه ای است که موجب تمایز خودروسازان دنیا می شود.

  پیرمحمدی با تاکید بر این که در حال حاضر ایران خودرو از ارتباط با شرکای خارجی تنها به دنبال انتقال تکنولوژی و انتقال طراحی است نه مونتاژ خودروی آنها، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو برنامه ای برای واردات محصولات مونتاژی اروپایی ندارد

ایران خودرو برنامه ای برای واردات محصولات مونتاژی اروپایی ندارد