مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-21اقتصادي

خرید افزودنی بتن و روان کننده بتن برای هوای گرم


یکی از چالش های مهم هنگام بتن ریزی، وجود هوای­ گرم در محل پروژه مناسب می باشد.

اگر در زمان بتن ریزی هوا گرم باشد، کیفیت و سختی بتن را پایین آورده و باعث اختلاط و سختی سیمان می شود که عمده این مشکلات خود را در زمان گیرش سیمان نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت همگرایان تولید، در این مقاله با نحوه انتخاب و خرید افزودنی بتن را بیان می­ کنیم.

8عامل مضرات بتن ریزی در هوای گرم بتن ریزی در هوای گرم باعث بروز مشکلاتی خواهد شد: افزایش مصرف آب در طول کار به دلیل بالارفتن سرعت تبخیر آب بتن کاهش مقاومت بتن به دلیل وجود دمای بالای آن در هنگام بتن ریزی ایجاد ترک های حرارتی و جمع شدن ناشی از خشک شدگی بتن کاهش مقاومت و دوام بتن در شرایط آب وهوایی مختلف مانند شرایط برف و یخ، خیس و خشکی مداوم و غیره کاهش پیوستگی بتن و میلگرد افزایش نفوذپذیری بتن و ایجاد خوردگی در میلگردها یا به وجود آمدن درزهای سرد از بین­ رفتن زیبایی نمای بتن و از دست­دادن یکنواختی سطح آن تغییر رنگ بتن به سبب تفاوت آبگیری در قسمت های مختلف بتن و نیاز به روان کننده بتن چگونه از سفتی بتن در هوای­ گرم جلوگیری کنیم؟ مشکل هنگام بتن ریزی در هوای­ گرم، سفتی و کاهش آبگیری بتن است؛ برای اینکه بتن خاصیت خود را از دست ندهد بایستی به سراغ روان کننده بتن رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید افزودنی بتن و روان کننده بتن برای هوای گرم

خرید افزودنی بتن و روان کننده بتن برای هوای گرم