مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-21اقتصادي

جزییات دو بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در کرج


احیای 63 محله واقع در بافت فرسوده شهر کرج در راستای برنامه راهبردی ارتقای کیفیت محلات بافت فرسوده در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفت.

- ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: احیای 63 محله واقع در بافت فرسوده شهر کرج در راستای برنامه راهبردی ارتقای کیفیت محلات بافت فرسوده در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی روز سه شنبه دوم اسنفد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه راهبردی ارتقای کیفیت محلات بافت فرسوده در ابعاد مختلف کالبدی، اجتماعی و زیست محیطی با رویکرد بازآفرینی محیطی و احیای بافت های فرسوده شهر کرج با همت همکاران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج 63 محله بافت فرسوده که 728 هکتار بافت فرسوده مصوب در آن ها واقع شده شناسایی و به تصویب ستاد بازآفرینی پایدار استان و کمیسیون ماده 5 رسید.

شهردار کرج با اشاره به اینکه برای احیای بافت های فرسوده، بسته های تشویقی در نظر گرفته شده، گفت: در راستای تشویق شهروندان ساکن در بافت فرسوده برای احیای این بافت ها با همراهی و مساعدت استانداری، شورای اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی شهر دو بسته تشویقی مالی و ضابطه ای در نظر گرفته شده است.

کیانی در توضیح جزییات این دو بسته تشویقی افزود: کلیه پلاک های واقع در بافت فرسوده مصوب شهر کرج مشمول یک طبقه مازاد می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دو بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در کرج

جزییات دو بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در کرج