مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-21اقتصادي

هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است


دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش وپرورش گفت: اساساً املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی ساز نباشد، نمی تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خان محمدی با تأکید بر استفاده نتایج حاصل از مولدسازی املاک آموزش وپرورش برای مدرسه سازی اظهار داشت: اساساً ارتقای ارزش دارایی های دولت در شرایط اقتصادی فعلی از هوشمندانه ترین تصمیمات مدیریتی است.

وی افزود: در شرایطی که مدارس نوساز نیمه تمام به خصوص مدارس خیری جهت تکمیل و بهره برداری به تخصیص منابع مالی نیاز دارند، رهاسازی املاک بلااستفاده و راکد نگه داشتن سرمایه های ملی خطایی استراتژیک و بزرگ به شمار می رود.

باید با سرعت همراه با دقت و مراقبت لازم نسبت به اجرای مولدسازی املاک و دارایی های مازاد دولت در آموزش وپرورش برنامه جدی داشته باشیم.

مولدسازی یک تکلیف قانونی است دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش وپرورش در ادامه گفت: مولدسازی سلیقه یک فرد یا دستگاه نیست، بلکه یک تکلیف قانونی است.

بر اساس بند (ی) تبصره 9 قانون بودجه سال 1401 آموزش وپرورش باید از طریق مولدسازی املاک مازاد و بلااستفاده، پروژه های نیمه تمام خود را (با اولویت مدارس خیر ساز) تکمیل و فضاهای استاندارد و ایمن برای دانش آموزان آماده نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است

هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است