مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-21بين الملل

همکاری ان بی ای با غول فین تک چینی


ان بی ای و غول فناوری چینی، شراکت استراتژیک خود را در چین راه اندازی کردند.

- ان بی ای و غول فناوری چینی، شراکت استراتژیک خود را در چین راه اندازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، غول فین تک چینی، آنت گروپ (Ant Group) اعلام کرد که وارد یک شراکت استراتژیک با اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) شده است که باعث می شود این دو در زمینه هایی مانند محتوای ویدئویی، پخش برنامه و عضویت همکاری کنند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که طرفداران در چین به محتوای ویدئویی لیگ برتر در Alipay، برنامه پرداخت بسیار محبوب متعلق به این غول فین تک دسترسی خواهند داشت.

آنت گروپ همچنین از همکاری با بازوی تجاری چینی لیگ برتر بسکتبال در حوزه هایی مانند کمپین های بازاریابی مشترک و کلکسیون های دیجیتال خبر داد.

آنت گروپ افزود که هفته گذشته لیگ برتر کانالی را در Alipay راه اندازی کرد که محتوای تولیدشده توسط کاربر از شبکه تأثیرگذاران لیگ برتر چین و تولیدکنندگان محتوای مجاز Alipay را نشان می دهد.

ان بی ای یکی از محبوب ترین صادرات فرهنگی آمریکا به چین است و سالانه صدها میلیون دلار از حضورش در بازار چین درآمد کسب می کند.

با این حال، شراکت چند دهه ای با تلویزیون دولتی CCTV در اکتبر 2019 هنگامی که مدیر وقت هیوستون راکتس، داریل موری، توییتی را در حمایت از اعتراضات گسترده در هنگ کنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ان بی ای با غول فین تک چینی

همکاری ان بی ای با غول فین تک چینی