مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:162023-02-21اجتماعي

سراب های نهاوند ساماندهی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند پیش از ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی، انتظار می رود مسئولان ادارات و به ویژه دستگاه های خدمات رسان شرایط لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی به بهترین شکل فراهم کنند تا مردم با کمترین دغدغه از مسافرت خود استفاده ببرند.

وی گفت: نهاوند با توجه به موقعیت تاریخی و طبیعت زیبا و قرار گرفتن بر سر راه ارتباطی مرکز به غرب کشور یکی از شهرستان های گردشگرپذیر است که باید برنامه ریزی لازم را برای ارائه تسهیلات و ارائه خدمات لازم به میهمانان ارائه کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: با توجه به اینکه شروع ماه مبارک رمضان در آغازین روزهای سال جدید است باید برای سفرهای نوروزی قبل از سال جدید پیش بینی شود بنابراین باید از 20 اسفند آمادگی لازم برای پذیرش مسافران وجود داشته باشد.

وی در این زمینه گفت: البته مسئولان دستگاه های ذیربط باید ضمن تلاش برای فراهم کردن تسهیلات رفاهی برای مسافران ترتیبی اتخاذ کنند تا حرمت و شان ماه رمضان حفظ شود.

احمدوند با تاکید بر لزوم نظارت بر مراکز خدماتی در تعطیلات نوروزی گفت: مسئولان باید در طول مدت تعطیلات نوروزی بر مراکز خدمات رسان نظارت لازم را داشته باشند و مشکلات احتمالی را برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب های نهاوند ساماندهی شود

سراب های نهاوند ساماندهی شود